Prenentació reserves
Gestió de reserves
Per tal de millorar la comunicació i l'experiència d'usuari hem externalitzat la gestió de reserves,
es a dir, hem contractat una plataforma externa especialitzada, proporcionant una interfaç més intuitiva,
i sobre tot una resposta més inmediata a la majoria de les vostres peticions.
Un cop realitzada la reserva podreu modificar-la vosaltres mateixos fins a 30m abans de començar el servei.
La mateixa plataforma s'encarregarà a posteriori de fer un seguiment de la vostra estada, amb la finalitat d'ajudar-nos a millorar en allò que considereu oportú.
Ara disposarem de més canals per a realitzar reserves, a més del lloc web, what's up i telèfon també podreu reservar des de google, facebook i instragram.
En el cas del telèfon recordeu que no vivim a l'establiment, respondrem des d'una hora abans de començar el servei (de 19h en endevant).
Reserva la teva taula
Gestió de l'espai, política de reserves
Amb l'experiència ens haviem adonat que la immensa majoria de reserves s'acumulaven sobre les 21:00-21:30. Això provocava saturació de la cuina, temps d'espera superiors al normal i pitjor experiència dels clients.
Per tal de mitigar el problema, dels tres espais que disposem, sala de devant, sala de darrera i carpa, dos els mantenim com sempre, es a dir, sence limitació horaria. En el tercer espai, la sala de darrera, els serveis de divendres i dissabte estan subjectes a torns, a les 20:00 i a les 22:00, amb el que aconseguim un servei més fluit.
Intentem respectar les vostres peticions d'ubicació, però no ens hi podem comprometre. Cada servei és diferent, i la gestió global de l'espai, en cada moment, és decisió de l'establiment.