"> La Rústika

Prenentació reserves

Te les pots menjar on vulguis,
però l'experiència al local
és molt més complerta

Reserva la teva taula

Cal informar un nom
Cal informar un correu electrònic
Cal informar un telèfon
Cal seleccionar el nombre de comensals
Cal informar la data
Cal seleccionar la hora d'entrada

Gestió de l'espai

Amb l'experiència ens haviem adonat que la immensa majoria de reserves s'acumulaven sobre les 21:00-21:30. Això provocava saturació de la cuina, temps d'espera superiors al normal i pitjor experiència dels clients.

Per tal de mitigar el problema, dels tres espais que disposem, sala de devant, sala de darrera i carpa, dos els mantenim com sempre, es a dir, sence limitació horaria. En el tercer espai, la sala de darrera, els serveis de divendres i dissabte estan subjectes a torns, a les 20:00 i a les 22:00, amb el que aconseguim un servei més fluit.

Intentem respectar les vostres peticions d'ubicació, però no ens hi podem comprometre. Cada servei és diferent, i la gestió global de l'espai, en cada moment, és decisió de l'establiment.

Gestió de reserves

Disposem de tres canals per a realitzar reserves, el lloc web, what's up i telèfon. Gestionem les reserves, 60 minuts abans d'iniciar cada servei. (la resta del dia no som a l'establiment).

Primer atenem les que entren per web, després les de what's up i finalment el telèfon. Un cop hem atès les peticions de web i what's up deixem de posar-hi el focus. En consequència, per a reserves anticipades, el millor és el lloc web o what's up. Per a reserves el mateix dia what's up o telèfon.