Prenentació reserves
Reserva la teva taula
Gestió de l'espai
Amb l'experiència ens haviem adonat que la immensa majoria de reserves s'acumulaven sobre les 21:00-21:30. Això provocava saturació de la cuina, temps d'espera superiors al normal i pitjor experiència dels clients.
Per tal de mitigar el problema, dels tres espais que disposem, sala de devant, sala de darrera i carpa, dos els mantenim com sempre, es a dir, sence limitació horaria. En el tercer espai, la sala de darrera, els serveis de divendres i dissabte estan subjectes a torns, a les 20:00 i a les 22:00, amb el que aconseguim un servei més fluit.
Intentem respectar les vostres peticions d'ubicació, però no ens hi podem comprometre. Cada servei és diferent, i la gestió global de l'espai, en cada moment, és decisió de l'establiment.
Gestió de reserves
Disposem de tres canals per a realitzar reserves, el lloc web, what's up i telèfon. Gestionem les reserves, 60 minuts abans d'iniciar cada servei. (la resta del dia no som a l'establiment).
Primer atenem les que entren per web, després les de what's up i finalment el telèfon. Un cop hem atès les peticions de web i what's up deixem de posar-hi el focus. En consequència, per a reserves anticipades, el millor és el lloc web o what's up. Per a reserves el mateix dia what's up o telèfon.